Ain't no other man can stand up next to you

Chacha bloggelito! måste börja med att skriva att blogginlägget ellinor skrev här innan va de nödvändigaste jag någonsit sett! hahha nej bra att du skriver ellinor.. :P Idag hade jag religionsprov och historia prov/läxa fattar inte va de är. gick helt ok (spaghetti och köttfärsås) hahah bara sanni fattar xd. kom hem för en halvtimme sen, fatta va sent jag kmr hem på tisdagar! och nu sluta vi ändå en kvart tidigare! illa.. i för sig börja vi kl 12 typ men ialla fall, inte ok. nu ska jag sitta och kötta bild, spanska och historia, känner att jag inte har ngn ork kvar till de men de måste ju göras. håll tummarna att jag gör de också ;P glöm inte DH gottfolk, och felicia... glöm inte svenska boken ;) pyssssssss

Tumblr_lifaufwjpp1qe5abno1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0