All I can think of is you

Chacha bithces! idag har jag tuggat tuggumi och tittat på mitt snygga ansikte i spegeln. shit kan aldrig sluta titta på mig själv! och alla runt omkring är ju som den där MAX reklamen när alla dreglar över hamburgaren men de är ju egentligen mig alla dreglar åt. idag va jag fett cool som tog en promme i snövädret med vovvarna, asså shiet! men de va jag som gick inte dom för jag hade dom i min snygga prada handväska så den är nu förstörd med kiss.. vet inte om jag tänkte igenom dedär ordentligt men vem bryr sig? jag är ju snygg!! jag är som felicia.. mitt mål här i livet är att bli leaglly blond .. hon är min idol, ami of sweden också men hon är inte blond.. ikväll ska jag vara med mina bästa kvinnor för dom är heta. är bara med dom som är fet snygga, asså shit va jag är tuff! hiihihihihhihihi!! just nu tuggar jag tuggummi och blir påhoppad av cindy och myra! dom busar som vanligt, dom busar alltid när jag kmr hem thihihih! nej nu ska jag sminka mig lite, jag ser helt sjuk ut... I know you love me  ;)
åh herregud va jag är sexig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0