byebye

Det kanske är intresseklubben antecknar på dehär inlägget men jag skrev de för att det är så skönt att bara kunna skriva allt i ett inlägg, få ut känslorna liksom.
Ja vf jag va eller är ledsen är helt enkelt pga att jag ska sluta dansa.. jag ska sluta efter den här terminen som slutar 9april så de är väldigt snart. jag har liksom dansat nu i 11år och jag måste sluta för jag blir så stressad av allt plugg. det blir helt enkelt för mkt och mitt huvud hinner inte med. gud vad jag kmr sakna alla från dansen, man har så roligt. kmr sakna jennifer och niklas som alltid är lika roliga, och jag kmr sakna Hanna så sjuuukt mkt!! min tjocka tvilling och jag ska inte längre vara par kompisar... minsta lilla detalj kmr jag sakna från dansen. det va så sjukt när jag skulle berätta för niklas igår, fick en jätte kram ooch då kom en liten tår, nej men jag började seriöst nästann gråta. fick typ springa därifrån hah. det känns jätte tråkigt att jag har dansat min sista tävling också. jag känner att jag inte har tid att öva till dom sista tävlingarna och min rumpa som jag hatar mest i hela världen gör att jag inte kan dansa seriöst... tack rumpan! nej men fyfan dehär är jobbigare än jag trodde, ialla fall när jag väl va på dansskolan och hade så sjukt kul. det blir typ count down nu.. en stor del av mitt liv ska försvinna. fyfan.

Kommentarer
Postat av: Alice Aka Ulrikkizen

Du e best deddi <3

2011-03-05 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0