I don't want to be the broken hearted girl

Chacha bloggiii! en låång dag i skolan idag. från 8.20 till typ 16. kul va den ialla fall, hade historia, matte och sen idrott. skrev ett g-prov och fick g WOHO! jag som trodde jag skulle faila hehe. sen hade vi yoga med 2 i klassen. de va kul, jobbigare än vad man tror! kul att se felicia sträcka på ryggen ialla fall. och kikkilito spanade in min röv, i know you want it ;). de bästa va dom sista minutrarna då man skulle bara ligga ner tyst och slappna av, hah höll på att somna och felicia mobba mig... hela grejen va att jag såg ut som törnrosa felicia så jag väntade på kyssen!!! men nej, fick nöja mig med att spoona lite med felicia sen på slutet. efter de stack jag felicia, johan, daniel, (august en lite stund haha) och rasmus till donken och chilla lite. johan är den snålaste människan på jorden oc den fegaste också haha. och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska blir med pankisarna! yummi yummi! tjockisdag men jaja hahah! nee nu ska jag gitta, pysss


jag vet... coolaste bruden i orten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0