I'm not thinking about yo anymore.

Shho! har precis bakat massa bullar så nu har vi 63 mumigt degiga kanelbullar hemma! hähähä! har också läst typ 50 sidor i sv boken så nu har jag typ 20 sidor kvar men jag va så jävla trött så jag somnade. igår va skit mysigt, tittade på lite olika filmer och käka massa chips och dippa, nyttig helg jag vet. ellinor och jag åt väldigt nyttig middag också, bra! dom stack vid 12 och 1 så när dom stack gick jag upp och somna på en gång, shiiet va jag va trött. tydligen va ellinor väldigt trött hon med eftersom ni kan läsa ett irriterat inlägg för att hon inte fick sova till 12:P ne förlåt ellinor du behöver väl dina 12timmar. nu ska jag titta lite på tv och förbereda mig mentalt för skolan imorgon. på riktigt, jag får ångest på lördag kvällar för sen är de söndag, sista helg dagen innan måndag! illa! aja pyssssssss

Tumblr_lhyu44kca91qg6z6no1_500_large
452_large
Tumblr_lhwu4ojf721qd28soo1_500_large
Tumblr_leykot1wc61qc3d2ho1_500_large
Tumblr_lhoh2qix6i1qezonpo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0