Once I'm trying bounce, you pull me back and when I try to come to you, you give me slack

Heey! har precis kollat på OC, när jag satt på bussen och såg att jag skulle hinna se lite sprang jag och hann typ en halvtimme ialla fall! YAAY! alla dessa serier jag fastnar för asså.. nu har jag ialla fall käkat också så tänkte läsa lite i svenska boken. halv 6 ska jag sticka till the dänzzz! missade ju igår eftersom jag va sjuk, vilket gjorde mig väldigt ledsen men nu ska jag förfan dit! fick ingen semla igår eftertsom dom va slut när pappa skulle handla och felicia fick inte heller ngn igår så på rasten gick vi till ICA och köpte varsin. sjuuuukt god men lite för liten. hoppas mamma köper idag hehe (A) denise_semlaätaren@hotm... neeee nu ska jag leesa! pussssssssss

Tumblr_lhsoaorgyv1qfggxjo1_500_large
Tumblr_lhrezaelzg1qe42eqo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0