When love takes over

Haaaaaaay mina solstrålar! sol och sommartid! nu ska de fan bli varmt!! har lite smått söndagsångest.. imorgon är de måndag sen måste man gå hela veckan igen med alla jobbiga lektioner innan de är helg igen.. men man ska ju se de lite positivt, inte långt kvar till påsklov. veckorna går faktiskt läskigt snabbt! igår tittade jag på film med familia samtidigt som Earh our så vi hade bara TVn på :) mysigt mysigt. idag har jag hunnit med att plugga näringslära och städat mitt rum.  näringslära suger, vi har som ett häfte/ en bok som man ska kunna utantill. inte alls svårt liksom. aja de får gå som de går, jag pluggar ju ialla fall. tänkte ta en paus från pluggandet och titta på ett avsnitt Glee! såg de sista avsnittet av Jersey shore igår på säsong 3 (som btw precis ska börja spelas på Tv i Sverige) så jag kmr få vänta sjuukt länge innan de kmr nya. åhhhh nu började jag längta efter sommaren då jag och ellinor brukade ta en pauss från solandet för att kolla på True blood! åh de är så bra! shit vad jag och Ellinor är serie nördar haha! byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0