You will always be a part of me

Hayhay! skulle precis skriva ett inlägg men då lägger sig myra på min mage och halva datorn och somnar haha! jag ba aha vafan! man kan ju inte väcka henne heller för hon är ju så hiiimla söt när hon sover! igår va jag med felle, sanni och linus :) hade jätte kul och jätte mysigt! spelade världens roligaste med jobbigaste spel, jag och felicia förlorade... fan! aja skit skojj va de! idag har jag pluggat religon som va svin kul men nu pallar jag inte mer, och så har ajg gått ut med vovvsingarna :) ngt är skit jobbigt är att grannarnas hund skäller heeeeela tiden och då börjar myra skälla och gnälla som faan! herregud va jag snackar om cindy och myra nu när vi är hundvakt men dom tar upp en stor del av min fritid nu så xd nä nu har jag fått ta min paus och måste göra historia! kul lördag. ikväll blire mys med la familia, behöver jag, PUSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0